Reklamace

1. Zadání reklamace online (nejjednodušší způsob):

Nová reklamace

Po kliknutí se přihlásíte pod svým účtem, zadáte číslo faktury, dodacího listu nebo výrobního čísla.

U produktu, který chcete reklamovat, kliknete v pravé části na odkaz: "Výběr důvodu reklamace" a vyberte správný důvod reklamace. Vypíšete formulář a vytisknete si štítek na obálku.

NEBO

2. Při uplatňování reklamace je třeba vyplnit reklamační protokol s popisem závady  a poslat ho spolu se zbožím, s kopii faktury a záručním listem * na adresu:

Mobilonline, sro 
Železničná 24 
984 01 Lučenec
Slovenská republika

Reklamační protokol ke stažení: 

reklamační protokol ve formátu pdf 

reklamační protokol ve formátu doc

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích částí) způsobené používáním.

Záruka se automatický ruší v případě, že ze zboží byla odstraněna záruční plomba. Případně je poškozená neautorizovaným zásahem. Plomba slouží k identifikaci zboží, že byl skutečně zakoupen u nás.

Více informací o reklamacích najdete v reklamačnon pořádku.

* U příslušenství a jiném drobném zboží slouží jako záruční list faktura. Při reklamaci takového druhu zboží stačí poslat kopii faktury.

 
 

Telefonické objednávání

 

V pracovné dni
od 8:00 do 15:00
Tel.: +421 911 894 618


 
 
 

 

Reklamace

 

Tel.: +421 940 600 100

E-mail: reklamacie@mobilonline.sk


 
 
 

 

 

 



 
 
 

 

 

 
 
 
 
 






Košík
0 položek
0

 

 

 



 
 
 


 


Přihlášení
 


Doprava a platba

Možnosti a ceny dopravy

Setkáme se na Facebooku!