Nejčastější dotazy

1. Jak mám zadat reklamaci?

Kompletný návod ako správne zadať reklamáciu nájdete v sekcii Reklamácie – Ako uplatniť reklamáciu?

2. Je nutné zboží reklamovat s kompletním příslušenstvím?

Ano, autorizovaná servisní střediska vyžadují poslat výrobek s kompletním příslušenstvím v případě poruch, které přímo souvisí s příslušenstvím av případě výměny zboží za nový kus.

3. Jak mi bude zboží doručeno zpět?

Menší zboží (malá elektronika, příslušenství) expedujeme z našeho centrálního skladu v Lučenci Slovenskou poštou, 1. třídou doporučeně. V případě pokud Vás poštárka nezastihne na adrese zanechá Vám ve schránce Výzvu k odběru na Vaší poště (Žlutý papírek)

Větší zboží (velká elektronika) expedujeme z našeho centrálního skladu v Lučenci kurýrem společnosti GLS Slovakia, sro

4. Jak mohu sledovat průběh reklamace?

Stav Vaší reklamace si můžete ověřit na telefonním čísle: +421 911 894 618 nebo nám napište zprávu s Vaším jménem a názvem reklamovaného zboží na info@mobilonline.sk

 
 

Telefonické objednávání

 

V pracovné dni
od 8:00 do 15:00
Tel.: +421 911 894 618


 
 
 

 

Reklamace

 

Tel.: +421 940 600 100

E-mail: reklamacie@mobilonline.sk


 
 
 

 

 

 



 
 
 

 

 

 
 
 
 
 






Košík
0 položek
0

 

 

 



 
 
 


 


Přihlášení
 


Doprava a platba

Možnosti a ceny dopravy

Setkáme se na Facebooku!