Často kladené otázky

Rádi vám zodpovíme všechny vaše dotazy. Kontaktujte nás prosím na: info@muggo.cz

Z vašich dotazů vybíráme:

1. Kde najdu doklad o koupi?

Doklad o koupi najdete v e-maily o expedécii zboží pod názvem "Expedována objednávka" odeslán z e-mailové adresy info@mobilonline.sk jako přílohu ve formátu. Pdf s digitálním podpisem.

Doklad o koupi v papírové formě se zbožím nezasíláme!

Tento e-mail přijde každému zákazníkovi v den, kdy jeho zásilku posíláme.

2. Jaký je rozdíl mezi novým a nepoužitým telefonem?

A. Nové telefony

Telefony z oficiální české a slovenské distribuce určené pro slovenskýa český trh v originálním balení s kompletním příslušenstvím a záruční lhůtou.

B. Nepoužité telefony

Nepoužívané telefony bez možnosti odpočtu DPH. Jde to telefony ve stoprocentním stavu i s příslušenstvím, které nebyly nikdy (nebo jen velmi krátce) používané. Jedná se např.. o telefony, které firmy či jednotlivci získali jako bonus od operátora, případně jde o výhry z různých soutěží. Poskytujeme na ně záruku 24 měsíců.

C. Použité telefony

Telefony pravidelně používané, obvykle s kompletním příslušenstvím. V případě skrytých vad poskytujeme na použité telefony plnou záruku 12 měsíců.

2. Jaký je rozdíl mezi „blistr“ a „bulk“?

Bulk je označení pro servisní balení, čili zboží zabaleno v polybag - bublinkavej fólii. Takové balení obsahuje pouze výrobek bez přídavných zařízení (např.: Bulková reproduktorech nokia md-8 balení neobsahuje AAA baterie apod.).. 
Cena bulku je pochopitelně nižší než cena originálního balení, které se označuje pojmem blistr. Záruční doba je samozřejmě 24 měsíců.

Je pouze na našich zákaznících, zda upřednostní lepší cenu nebo hezčí obal.

3. Co je Oficiální distribuce pro Slovensko a Česko?

Naše nové mobilní telefony pocházejí z oficiální distribuce pro Slovenskou a Českou republiku.

Co to znamená pro naše zákazníky?

A. Telefony jsou vždy nové a splňují všechny normy určené pro Slovensko a Česko.
B. Telefony mají původní software a nikdy není na telefonní logo operátora, telefony nikdy nebyly blokovány a mohou se využívat karty kteréhokoliv operátora bez omezení. 
C. Záruční doba je 24 měsíců a vztahuje se přímo v autorizovaném servisu. 
D. Jazyk telefonu je přímo v češtině resp. v nastaveních je možnost  výběru Českého jazyka . Výjimku tvoří některé typy telefonů od Motoroly. 
E. Telefony z oficiální distribuce mají plnou podporu výrobce. 
F. Prodejní balení z oficiální distribuce vždy obsahuje to, co deklaruje výrobce. Na příslušenství jako např..paměťové karty, datové kabely, handsfree sady tak můžete výrazně ušetřit. 
G.Každý telefon obsahuje slovenský a česk návod. Nekupujte neoficiálně, neautorizované produkty.

4. Proč nekoupit telefony ze "šedého dovozu" z možností pár KČ ušetřit?

A. Nemáte jistotu původu telefonu. Podle poslední studie až 40% telefonů z šedého dovozu jsou padělky nebo repasované telefony, 
B. Software je povětšinou upravován, což zejména při instalaci novějších verzí může zapříčinit problémy, 
C. Záruční opravy si můžete uplatnit pouze u prodejce, protože autorizovaný servis vám takový telefon opraví jen za poměrně vysoký poplatek, 
D. Obsah balení bývá často nekompletní, bez příslušenství a doplňků, 
E. Faktura a doklad o zaplacení nemusí být součástí nákupu.

5. Recyklační poplatky

Recyklační poplatky jsou součástí prodejní ceny. Cena, která je uvedena u výrobku na e-shopu je cena s recyklačním poplatkem. Na daňovém dokladu je cena rozdělena na cenu výrobku a částku recyklačního poplatku.

6. Jak zjistím zda je zboží na skladě?

Skladová dostupnost je uvedena u každého zboží. V případě, že ve stejném čase objednají dva zákazníci současně tentýž zboží, může se stát, že jeden ze zákazníků zboží nedostane okamžitě, pokud jsme měli skladem poslední kus. Samozřejmě Vás o takové skutečnosti budeme neprodleně informovat, ale takový případ se stává zřídka.

8. Jak rychle mi bude doručeno zboží?

Ined po přijetí platby zboží posíláme kurýrem GLS. Doručení je do 48 hodin od expedice zboží.

9. Kolik zaplatím za poštovné?

- Komfortní doručení kurýrní službou GLS - Platba převodem: 179 KČ

* Všechny ceny jsou uvedeny s DPH. 

10. Jak mohu zaplatit za zboží?

Bankovním převodem na účet společnosti Mobilonline, s.r.o.

Číslo účtu: : 20001000/2010 Fio banka 
Variabilní symbol: číslo objednávky

Po zaplacení můžete zaslat na e-mail info@muggo.cz potvrzení o úhradě, abychom Vám zboží mohli zaslat v ten den, když se vytvořila objednávka.

11. Co je obsahem balení mobilních telefonů?

Originální síťová nabíječka od výrobce mobilního telefonu. 
Originální baterie od výrobce mobilního telefonu. 
Originální příslušenství od výrobce mobilního telefonu, při každém mobilním telefonu je obsah balení odlišný a je uveden v každém popisu produktu. 
Uživatelská příručka v Slovenském a Českém jazyce. 
Záruční list v Slovenském nebo Českém jazyce.

12. Jak reklamovat mobilní telefon Nokia, Samsung, Sony Ericsson, Motorola?

Napište nám e-mail na adresu info@muggo.cz 
Do mailu uveďte typ telefonu, sériové číslo IMEI. 

Obratem Vám zašleme podrobné informace s postupem reklamace.

13. Jak reklamovat příslušenství?

Zašlete reklamované příslušenství poštou na adresu: 
mobil online sro 
Železničná 24 
984 01 Lučenec

Slovenská republika

K reklamaci přiložte doklad o koupi (stačí fotokopie) a reklamační protokol, který najdete v části reklamace

Příslušenství musí být řádně zajištěno v přepravní krabici tak, aby nedošlo k jeho poškození. V případě poškození příslušenství během přepravy, nenese společnost mobil online sro odpovědnost za takové poškození.

V případě, že zasílány příslušenství nebude splňovat některý z požadovaných bodů, bude reklamace zamítnuta a zaslána zpět odesílateli poštou na náklady kupujícího. Poplatek za poštovné a balné v tomto případě je ve výši  150 KČ s DPH. Reklamace bude zaslána na dobírku.

14. Kdy je možné zakoupené zboží vrátit?

Do 7 pracovních dnů od doručení zboží kupujícímu.

Zboží nesmí jevit známky používání a opotřebení vyšší, než je běžné při předvádění výrobku v kamenné prodejně.

V případě, že spotřebitel vrátí objednané zboží poškozené, částečně opotřebovaný resp. ve stavu, který neodpovídá stavu, ve kterém byl prodávajícím odeslán, bere na vědomí, že prodávající je oprávněn si takto vzniklou škodu, kterou je prodávající povinen prokázat.

Balení musí být kompletní, včetně obalu a ochranných fólií na výrobku.

Při vrácení zboží je třeba doložit kopii dokladu o koupi nebo ji poslat e-mailem na info@muggo.cz (doklad o koupi naleznete v emaily "Expedována objednávka" odeslán z e-mailové adresy info@mobilonline.sk)

Spotřebitel je povinen v odstoupení od smlouvy uvést své kontaktní údaje, číslo objednávky a číslo účtu, na který má být uhrazena částka za objednané zboží poukázána ze strany prodávajícího.

Odstoupení od smlouvy musí být v písemné podobě doručeno spolu s vrácením MT. Prodávající se zavazuje uhradit zaplacenou částku do 15 dnů, neprodleně po vrácení objednaného zboží.

Pokud zákazník nakupuje na IČ, obchodní vztah se řeší prostřednictvím Obchodního zákoníku. V tomto případě není možné zboží vrátit.

15. Kde najdu návod pokud není u zboží který jsem si objednal (např. BULK)?

Návody k obsluze si můžete stáhnout zde

Nokia návod k obsluze: http://www.nokia.com/sk-sk/podpora/

Sony a Sony Ericsson Návod k obsluze: http://www.sony.sk/support/sk

Samsung návod k obsluze: http://www.samsung.com/sk/support/main/supportMain.do

Htc návod k obsluze: http://www.htc.sk/htc/index-sk.php

 
 

Telefonické objednávání

 

V pracovné dni
od 8:00 do 15:00
Tel.: +421 911 894 618


 
 
 

 

Reklamace

 

Tel.: +421 940 600 100

E-mail: reklamacie@mobilonline.sk


 
 
 

 

 

 



 
 
 

 

 

 
 
 
 
 






Košík
0 položek
0

 

 

 



 
 
 


 


Přihlášení
 


Doprava a platba

Možnosti a ceny dopravy

Setkáme se na Facebooku!